Resetare parola

 


 
  Optiunea 1 - resetarea parolei folosind codul CIF (sau CNP pentru persoane fizice) si codul de client (sau codul centrului de facturare) comunicat de furnizorul dvs.
Daca primiti de la mai multi furnizori facturi electronice in contul dvs din e-Factur@, puteti folosi pentru resetarea parolei oricare din aceste coduri de client, impreuna cu codul CIF/CNP. La introducerea codului CIF recomandam utilizarea formei care contine atributul fiscal (ex. RO123456), cu exceptia situatiilor in care firma dvs nu este platitoare de TVA sau furnizorul dvs v-a cerut utilizarea formei fara atribut fiscal (ex. 123456).
Introduceti codul CIF/CNP si codul client (sau codul centrului de facturare) comunicat de furnizorul dvs:
CIF/CNP
Nume utilizator
Cod client:
(sau codul centrului de facturare)

  SAU
 
  Optiunea 2 - resetarea parolei administratorului de cont folosind raspunsul secret la intrebare si CIF/CNP
CIF/CNP
Intrebare
Raspuns